news-details

Çilek CEO’su Muzaffer Çilek, Boğaziçi Üniversitesi'nde gençlerle buluştu

Çilek CEO’su Muzaffer Çilek, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nün “AD 430 – Turkish Business Environment” dersi kapsamında öğrencilerle bir araya geldi. 

Muzaffer Çilek, konuşmasında Çilek’in 1996 yılında kurulan bir Türk markası olarak, bugün 5 kıtada 50’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren bir dünya markasına dönüşümünü paylaştı. Çilek, başarının ardında güçlü bir vizyon, doğru konumlandırma ve yerel pazarlara uyum sağlayan esnek bir yapı olduğunu vurguladı.

Aile şirketlerinin sürdürülebilirliği konusunda da değerlendirmelerde bulunan Çilek, bir markayı kurmak kadar onu gelecek nesillere devretmenin de stratejik bir sorumluluk olduğunu ifade etti. Profesyonel yönetim anlayışı, şeffaf iletişim ve ortak değerlerin yeni kuşaklara aktarılmasıyla bu süreci başarıyla yönettiklerini belirtti.

Konuşmasında farklı pazarlarda karşılaşılan sertifikasyon ve regülasyon süreçlerine de değinen Çilek, Almanya, Amerika, İngiltere ve Japonya gibi yüksek standartlara sahip ülkelerde başarıyla faaliyet gösterebilmenin ancak kaliteli üretim, güçlü Ar-Ge ve dinamik adaptasyon yeteneğiyle mümkün olabildiğini vurguladı.

  Hibya Haber Ajansı